Ο ναός των Αγίων Βλαδίμηρου και Όλγας της Μονής της Δεκάτης της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας δε γλίτωσε από τη μανία της κυβέρνησης Ζελένσκι.
«Τραγούδησε ένα τραγούδι, έφαγε λίγη πίτσα και έφυγε», παρατήρησε η Ζαχάροβα για την επίσκεψη.
Συμφωνία με Ουκρανό πολιτικό, τα μέλη της ομάδας που συμμετείχαν στη συγκάλυψη της δολιοφθοράς των αγωγών έχουν ταυτοποιηθεί.
Σύμφωνα με την Ε.Ε. «Ελλάδα και Ισπανία δεν έχουν άμεση ανάγκη από συστήματα αεράμυνας, οπότε μπορούν να τα διαθέσουν στην Ουκρανία».
Οι λόγοι απομάκρυνσής του από την κρίσιμη θέση δεν έχουν γνωστοποιηθεί.
Με αυτόν τον τρόπο, τα κατασχεθέντα περιουσιακά στοιχεία θα θεωρηθεί ότι έχουν επιστραφεί στη Ρωσία.
Η Ουκρανική Ορθόδοξη Εκκλησία εξακολουθεί να τα γιορτάζει σύμφωνα με το παλαιό Ιουλιανό ημερολόγιο, παρά την απόφαση της κυβέρνησης και τις πρωτοφανείς διώξεις.
Η Ουκρανική Ορθόδοξη Εκκλησία διώκεται με ένταση αυτές τις ημέρες, κυρίως γιατί επιμένει να εορτάζει τα Χριστούγεννα στην παραδοσιακή ημερομηνία, την 7η Ιανουαρίου.
Στο στόχαστρο τα μοναστήρια της παλαιότερης παραδοσιακής Εκκλησίας αφού η νέα υπό τον Επιφάνιο δεν εκπροσωπείται σχεδόν καθόλου στον μοναχισμό.