Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας συνομίλησε με τον Σέρβο πρόεδρο, Αλεξάνταρ Βούτσιτς και για το ζήτημα του Κοσόβου.
Αρχίζουν τα δύσκολα για τον Βούτσιτς, που θα πρέπει και να πείσει τις πολιτικές δυνάμεις αλλά και τον λαό του για τη σημασία της Αχρίδας.
Ο Αλεξάνταρ Βούτσιτς αρνήθηκε να υπογράψει, χθες στην Οχρίδα, κάποια συμφωνία για την εξομάλυνση των σχέσεων με το Κόσοβο για λόγους αρχής.
Ενώ οι δύο πυρηνικές υπερδυνάμεις κινούνται στα όρια του Αρμαγεδδώνα, το ΝΑΤΟ πάει να ανοίξει τρία ακόμα «μέτωπα» στη σύγκρουσή του με τη Ρωσία.
Ο πρόεδρος της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς έχει κατά βάση δεχτεί την «take it or leave it» πρόταση των Εμανουέλ Μακρόν και Όλαφ Σολτς.
Η Ε.Ε. δημοσίευσε σήμερα, αφότου συνυπεγράφη χθες, το κείμενο συμφωνίας που είχε κρατηθεί απόρρητο κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων και της άσκησης πίεσης στη Σερβία.
Ο δυτικός παράγοντας θέλει να εκμεταλλευτεί τις συνθήκες πόλωσης στο διεθνές σκηνικό, καθώς και το γεγονός ότι οι Βούτσιτς-Κούρτι έχουν (συγκριτικά) ισχυρές κυβερνήσεις.
Το τζίνι δεν μπορεί να ξαναμπεί στο μπουκάλι και η ανεύθυνη απόφαση του 2008 θα αποτελεί το κεκτημένο για κάθε εθνοτικό θύλακα να «αυτοπροσδιορίζεται».
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο το Κόσοβο, αλλά το γεγονός ότι η δυτική διπλωματία απαιτεί πιεστικά να ευθυγραμμιστεί η Σερβία στις κυρώσεις εναντίον της Ρωσίας.