Η ΠΟΕΔΗΝ καταγγέλλει μεγάλες ελλείψεις ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού σε όλα τα δημόσια νοσοκομεία της Βόρειας Ελλάδας.
Μεγάλη συναυλία σήμερα Τετάρτη, 17 Ιουλίου στην πλατεία Ασωμάτων στο Θησείο.
Το νομοσχέδιο καταργεί τα 2 από τα 3 εναπομείναντα δημόσια ψυχιατρικά νοσοκομεία και ακυρώνει τα «στεγνά» προγράμματα απεξάρτησης.
Σύμφωνα με την καταγγελία το νοσοκομείο είναι χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα από τα μεσάνυχτα. Αναβάλλονται χειρουργεία και ασθενείς διακομίζονται στο ΑΧΕΠΑ.
Καζάνι που βράζει η δημόσια υγεία. Οι εργαζόμενοι καταδικάζουν την κυβερνητική υποχρηματοδότηση και υποστελέχωση του ΕΣΥ.
Ανακοίνωση για την απόφαση εξέδωσε η ΠΟΕΔΗΝ, παραθέτοντας ερωτήματα σχετικά με πιθανές παραλείψεις των λειτουργών.
Ζητά την απόσυρση διάταξης που δίνει τη δυνατότητα σε ιδιώτες γιατρούς να κάνουν ιατρικές πράξεις στα δημόσια νοσοκομεία.
Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν πως το 40% των χειρουργείων είναι κλειστά λόγω υποστελέχωσης.
Η μονάδα έκλεισε ύστερα από 40 χρόνια λειτουργίας.