Αντιδράσεις από ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και ΜέΡΑ25 και ΚΙΝΑΛ. Οργισμένες αναρτήσεις στο Twitter για τη συνεδρίαση της... ντροπής.
«Η Φιλική Εταιρεία συγκροτήθηκε εδώ. Το ίδιο μπορεί να γίνει και τώρα. Να δημιουργηθεί μια νέα Φιλική Εταιρεία εδώ», είπε ο πρόεδρος της Ουκρανίας.
Ελπίζω να προσκληθούν στην Ολομέλεια εκπρόσωποι κι άλλων λαών π.χ. ο εκπρόσωπος του Κράτους της Παλαιστίνης ή της Υεμένης.
O ουκρανικός λαός να απαλλαγεί, και από τη ρώσικη εισβολή και από κυβερνήσεις τύπου Ζελένσκι που τον σέρνουν στο σφαγείο των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών.
Κατά το σύνταγμα οι νέες πρόωρες εκλογές θα πρέπει να διεξαχθούν πριν την 30η Ιούνη τρέχοντος έτους.
Υπέρ της τοποθέτησης του στη Βουλή ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ. Προσανατολίζεται να απέχει το ΚΚΕ.
«Ο πρωθυπουργός, σκέφτεται μην τυχόν φορολογήσει τα υπερκέρδη ολίγων ιδιωτών» ανέφερε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη Βουλή ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.
«Ο πόλεμος και η ενεργειακή αναστάτωση δημιουργούν ένα παγκόσμιο εφιαλτικό τρίγωνο το οποίο διαρκώς ανατροφοδοτείται» είπε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη Βουλή.
Νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών κατατέθηκε χθες στη Βουλή.