Το 18μηνο παιδάκι πέθανε στο νοσοκομείο του Βόλου μετά την μόλυνσή του με σπάνιο παθογόνο μικροογανισμό.
Το βρέφος νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση στο νοσοκομείο παίδων, «Αγία Σοφία», στην Αθήνα.
Η μη έγκαιρη υποβολή εγκύου σε επείγουσα καισαρική τομή, προκάλεσε εν τέλει το θάνατο νεογνού ενώ η μητέρα μετακινούνταν μεταξύ Ιπποκράτειου και Παπαγεωργίου.
Αναπάντητα παραμένουν τα ερωτήματα γύρω από την αιτία του θανάτου – Τη διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής ζήτησε ο πατέρας.
Νεκρό εντοπίστηκε τελικά σήμερα Τρίτη (1/2) σε κήπο ένα δίχρονο κοριτσάκι που αγνοούνταν από το περασμένο Σάββατο από το σπίτι του στο ανατολικό Λονδίνο.
Η μητέρα και η γιαγιά του 12μηνου κοριτσιού συνελήφθησαν για ανθρωποκτονία από αμέλεια.
Το βρέφος είχε εισαχθεί στη μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων του νοσοκομείου την ένατη μέρα της γέννησής του.
Ένα βρέφος 7 ημερών νοσηλεύεται με Covid-19 στο νοσοκομείο της Κέρκυρας.
Το μωρό νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας στην Πάτρα και δεν έχει διασωληνωθεί.