Στο Λονδίνο όπου αύριο, Κυριακή, ο Βρετανός πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ θα υποδεχθεί τους Ευρωπαίους ηγέτες, στρέφονται τα βλέμματα, μετά την επεισοδιακή συνάντηση Τραμπ – Ζελένσκι.
Στον Λευκό Οίκο ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι προκειμένου να συναντηθεί με τον Ντόναλντ Τραμπ και να υπογράψει συμφωνία για τα ουκρανικά ορυκτά.
Η συνάντηση των ηγετών ΗΠΑ και Βρετανίας στον Λευκό Οίκο γίνεται στο φόντο έντονης κινητικότητας στο φόντο του πολέμου στην Ουκρανία.
Την αύξηση των αμυντικών δαπανών στο 2,5% του ΑΕΠ από το Απρίλιο του 2027 ανήγγειλε σήμερα ο πρωθυπουργός της Βρετανίας, Κ.Στάρμερ.
Οι ηγέτες Γαλλίας, Εμανουέλ Μακρόν και Βρετανίας, Κιρ Στάρμερ μεταβαίνουν στις ΗΠΑ την επόμενη βδομάδα για να δουν τον Τραμπ.
Υπό την απειλή του εξοβελισμού τους από το τραπέζι των διαπραγματεύσεων για την Ουκρανία συναντώνται Ευρωπαίοι ηγέτες στο Παρίσι.
Δηλώσεις έμμεσης αποστασιοποίησης από τον Λευκό Οίκο πραγματοποίησαν ο Βρετανός πρωθυπουργός, Κιρ Στάρμερ, και η υπουργός Εξωτερικών της Γερμανίας, Αναλένα Μπέρμποκ.
Διαβεβαίωσε έτσι πως είναι αποφασισμένος να τις κερδίσει και να παραμείνει στον πρωθυπουργικό θώκο για δεύτερη πλήρη θητεία.
Δημοσκόπηση του YouGov δίνει στους Εργατικούς 25% και 24% στο ακροδεξιό Reform UK του Νάιτζελ Φάρατζ.