Η Ανοιχτή Συνέλευση «Όχι μετρό στην πλατεία Εξαρχείων» ρωτά γιατί παραμένει κλειστή η πλατεία για τρία και πλέον χρόνια.
Από το Σάββατο, 13/9, και κάθε Σάββατο όλα τα Μέσα Συγκοινωνίας στην Αθήνα, πλην τρόλεϊ και ΗΣΑΠ, θα λειτουργούν 24 ώρες.
Ο σταθμός του Μετρό Σύνταγμα θα κλείσει σήμερα Σάββατο 6 Ιουλίου στις 4 το απόγευμα με εντολή της ΕΛ.ΑΣ.
Με αυτόν τον τρόπο ενσωματώνονται στην πράξη σύγχρονα ευρωπαϊκά πρότυπα πρόληψης και ασφάλειας.
Ένα σύντομο χρονικό με τις πιο έντονες στιγμές και δράσεις αυτής της χρονιάς. «Κανείς τους δεν περίμενε ότι θα αντέξουμε τόσο!»
Μετά την παρέμβαση της ανοιχτής συνέλευσης «Όχι Μετρό στην πλ. Εξαρχείων» η Επιτροπή Αναφορών ζητά γνωμοδοτήσεις από τον Δήμο και το υπ. Μεταφορών.
«Αν πάει καλά, θα ισχύσει από Σεπτέμβρη», δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Εκτός λειτουργίας για επτά ώρες, λόγω τεχνικού προβλήματος, η μία και μοναδική γραμμή του Μετρό. Τα δρομολόγια διεξάγονται τώρα κανονικά.
Ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα κλείνει στις 18.00 λόγω κινητοποίησης κατά της ΝΑΤΟϊκής συνόδου στη Χάγη, στις 19.00.