Οι απολυμένοι της ΛΑΡΚΟ κατηγορούν την κυβέρνηση για αθέτηση των υποσχέσεων αναφορικά με την εργασιακή αποκατάστασή τους και θέτουν εννέα ερωτήματα.
«Είμαστε στο πλευρό τους και στις δύσκολες μέρες που περνάνε αλλά και στον αγώνα» δήλωσε ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας.
Για τους εργαζόμενους ισχύουν τα πρόσθετα μέτρα μεταβατικής κάλυψης, που έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση.
Επιστολή των εργαζομένων προς την ειδική διαχείριση με κατηγορίες «για την ανεύθυνη στάση που έχει ενεργοποιήσει τον κίνδυνο βιομηχανικού δυστυχήματος».
Γενική απεργία σήμερα στη Λοκρίδα για να μην πεταχτούν οι εργαζόμενοι στον δρόμο.
Στις 12 το μεσημέρι έξω από το υπουργείο το σημερινό αγωνιστικό ραντεβού. Κλιμάκωση αύριο, με συγκέντρωση το πρωί στην πύλη του εργοαστασίου.
«Fake news» του Σωματείου Εργαζομένων, οι δηλώσεις του υπουργού Υποδομών, σύμφωνα με τον ίδιο.
Υπενθυμίζεται ότι για την Τετάρτη, έχει κηρυχτεί γενική απεργία στη Λοκρίδα για την ΛΑΡΚΟ, με συγκέντρωση στην πύλη.
Δριμεία κριτική για τις δηλώσεις Σταϊκούρα, ο οποίος είπε για τους εργαζόμενους της ΛΑΡΚΟ: «Κάθεστε και πληρώνεστε».