Οι εργαζόμενοι της ΛΑΡΚΟ και του Σωματείου τους στο εργοστάσιο της Λάρυμνας καλούν σε κλιμάκωση δράσεων, μετά την απόφαση απόρριψης των ασφαλιστικών τους μέτρων.
Η Ελλάδα καθίσταται ολοένα περισσότερο σ’ ένα οικόπεδο τουριστικό, ένα πεδίο βολής με λίγες διάσπαρτες, παραδομένες σε ληστρικά συμφέροντα, παραγωγικές μονάδες.
Εργαζόμενοι και αλληλέγγυοι απαιτούν την απόσυρση της τροπολογίας που στοχεύει στην απόλυση των εργαζόμενων της ΛΑΡΚΟ και την εκποίησή της.
Στοχεύει στη στήριξη του συλλαλητηρίου που θα πραγματοποιήσουν τα σωματεία των εργαζομένων στη ΛΑΡΚΟ, στις 12μ.μ. στο Σύνταγμα.
Η στάση εργασίας κηρύχθηκε από τις 11:00 π.μ. έως τη λήξη του ωραρίου, την ερχόμενη Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2024.
Διαμαρτυρία και έξω από το υπουργείο Οικονομικών στη 1 το μεσημέρι.
«Κατεβαίνουμε στην Αθήνα και δεν πρόκειται να φύγουμε αν δεν παραταθούν οι συμβάσεις μας». Στις 13.00 διαμαρτυρία στο υπουργείο Οικονομικών.
Στο πλευρό των εργαζομένων ο γγ της ΚΕ του ΚΕΕ ζήτησε: «εδώ και τώρα να κατέβει η κατάπτυστη πλατφόρμα της ΔΥΠΑ».
Ζητούν να παγώσει κάθε διαδικασία στη ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) που τους χαρακτηρίζει απολυμένους-ανέργους. Στη συγκέντρωση και ο κ. Κουτσούμπας.