Στάση εργασίας για σήμερα Πέμπτη, 20 Ιουνίου και ώρα 11:00 π.μ. έως τη λήξη του ωραρίου, έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ, σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες σε Αττική και Στερεά Ελλάδα, με στόχο τη συμμετοχή στη συγκέντρωση των Σωματείων εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ, στις 12:00 μ.μ., στο Σύνταγμα.
Η ΑΔΕΔΥ απαιτεί από την κυβέρνηση να πάρει πίσω την τροπολογία με την οποία επιδιώκει να εκκαθαρίσει την ΛΑΡΚΟ από τους εργαζόμενους και να προχωρήσει στην εκποίηση των περιουσιακών στοιχείων της επιχείρησης. Παράλληλα, ζητά την απόσυρση της τροπολογίας και άμεσα την ανανέωση των συμβάσεων όλων των εργαζόμενων της ΛΑΡΚΟ.
