Νέο υψηλό για τον χρυσό εν μέσω του εμπορικού πολέμου και των παρεμβάσεων Τραμπ στην Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ (FED).
Για τρίτη ημέρα συνεχίζεται το ράλι της τιμής του χρυσού, εν μέσω του εμπορικού πολέμου που έχει εξαπολύσει ο Τραμπ, προς κάθε κατεύθυνση.
Ο χρυσός έσπασε για πρώτη φορά το φράγμα των 3.000 δολαρίων ανά ουγγιά την Παρασκευή.
Το Μαλί απαιτεί την πληρωμή περίπου 200 εκατομμυρίων δολαρίων από την καναδική Barrick και συμμόρφωση με τη νομοθεσία για την εξόρυξη χρυσού.
Εργοστάσιο που εγκαινιάστηκε τον Ιανουάριο στην Μπουρκίνα Φάσο παρέδωσε τις πρώτες 44 ράβδους χρυσού που βγήκαν από την επεξεργασία τόνων υπολειμμάτων από ορυχείο.
Η σύσταση της κρατικής εταιρείας εξορύξεων εντάσσεται σε ένα ευρύτερο νέο νομοθετικό πλαίσιο πλαίσιο για τα ορυκτά της Ουγκάντας.
Ο χρυσός χάνει 1,6% στα 2.321 δολάρια ανά ουγγιά, το ασήμι πέφτει 3,9% στα 29,55 δολάρια.
Ανάμεσα στους 20 είναι ο νεαρός που άρπαξε τη χρυσή αλυσίδα λουόμενης στον Άλιμο σε απευθείας μετάδοση.
Εν μέσω αυξανόμενων προσδοκιών για μείωση των επιτοκίων από την Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ και γεωπολιτικών εντάσεων.