Ένας έφηβος συνελήφθη για αρπαγή βρέφους στα Καμίνια. Είναι το δεύτερο που άρπαξε μετά από ανάλογο επεισόδιο στην Ομόνοια τον Μάιο.
Η 33χρονη γυναίκα φέρεται να γέννησε μόνη της στο σπίτι της. Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για απόπειρα παιδοκτονίας.
Έμβρυο πιθανότατα από αποβολή και όχι νεογνό το πτώμα που βρέθηκε σε κάδο σκουπιδιών στη Θεσσαλονίκη.
Το κοριτσάκι βρέθηκε τυχαία από περαστικούς κοντά σε κάδο σκουπιδιών. Προηγήθηκε καταγγελία για αρπαγή βρέφους Ρομά στην Ομόνοια.
Στο μόλις 50 ημερών βρέφος δόθηκε το «όνομα» Ιωνάς, με την Δήμαρχο να συγκινεί με την ανάρτησή της.
Κατά τις πρώτες ενδείξεις, ο αιφνίδιος θάνατος του βρέφους, επήλθε από παθολογικά αίτια.
Υπέρ της αθώωσης του γιατρού τάχθηκαν τόσο οι τακτικοί δικαστές, όσο και οι ένορκοι.
Η 28χρονη Φιλιππινέζα εργαζόταν στο κρουαζιερόπλοιο και σύμφωνα με τα λεγόμενά της, δεν είχε αντιληφθεί την εγκυμοσύνη της.
Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή, ίσως οι γονείς χτυπούσαν το βρέφος μέχρι να πεθάνει και στη συνέχεια το πέταξαν στα σκουπίδια.