15/10/2020
21:27
Δύο εργαζόμενοι στην υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου Νεάπολης-Συκεών και μια θεατρολόγος των ΚΔΑΠ βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του δήμου, με εντολή […]
Δύο εργαζόμενοι στην υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου Νεάπολης-Συκεών και μια θεατρολόγος των ΚΔΑΠ βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του δήμου, με εντολή […]