Μετά από 4 χρόνια έργων συντήρησης παραδίδεται στο κοινό το μεγαλύτερο οθωμανικό λουτρό της Θεσσαλονίκης και από τα σημαντικότερα στη χώρα.
Παρόντες στα εγκαίνια ήταν μεταξύ άλλων ο υφυπουργός Εξωτερικών Γιώργος Κώτσηρας και ο Πρέσβης της Ελλάδας στη Βρετανία Αλεξ.Ιωαννίδης.
Τη λειτουργία του μετρό της Θεσσαλονίκης εγκαινίασε το πρωί του Σαββάτου στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Θερμή η υποδοχή πλήθους υποστηρικτών του. Προειδοποίησε με «πρωτοβουλίες από τη βάση» τονίζοντας ότι το κόμμα δεν θα πρέπει να γίνει κεντροαριστερή συνιστώσα.
Φήμες περί κόντρας Μαξίμου-υπουργείου Πολιτισμού με… φερόμενο ως νικητή το πρώτο και τον Ρέμο.
Σήμερα Παρασκευή 5/1 παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη με ξενάγηση από την επίτιμη έφορο Αρχαιοτήτων Αγγελική Κοτταρίδη.
Η υπουργός Πολιτισμού διαγνώστηκε θετική στη νόσο Covid-19 στη Θεσσαλονίκη.
Μέσα σε κλίμα συγκίνησης, νοσταλγίας και υπερηφάνειας εγκαινιάστηκε σήμερα το Μουσείο Προσφυγικού Ελληνισμού στο γήπεδο της ΑΕΚ, στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Πρόκειται για το υπογειοποιημένο τμήμα της οδού Πατριάρχου Κωνσταντίνου του δήμου Νέας Φιλαδέλφειας-Ν.Χαλκηδόνας που περνά από το νέο γήπεδο της ΑΕΚ.