«Μπορούμε να περιμένουμε διάφορες αντιδράσεις από τη Ρωσία, ούτε καν αντιδράσεις, αλλά ενέργειες, χωρίς κανένα λόγο και χωρίς κανένα πρόσχημα».
Οι Λιθουανοί διαφωνούν και υποστηρίζουν ότι οποιαδήποτε παραχώρηση θα έστελνε ένα σήμα αδυναμίας και διχασμού στη Ρωσία.
«Ας μην αποκλείσουμε τίποτα. Ας ελπίσουμε για το καλύτερο και ας προετοιμαστούμε για το χειρότερο. Και αυτό ακριβώς κάνουμε τώρα».
Η απάντηση της Ρωσίας «δεν θα είναι διπλωματική αλλά πρακτική», προειδοποίησε η εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών της Ρωσίας.
Για «σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις στον πληθυσμό της Λιθουανίας» προειδοποίησε η Ρωσία εάν δεν αρθούν οι περιορισμοί στο Καλίνινγκραντ.
Τι ελπίζουν οι Λιθουανοί; Να ρημάξουν την πατρίδα τους για να ηττηθεί η Ρωσία; Και όλοι εμείς της Ε.Ε., ποιος έχει ερωτηθεί για οτιδήποτε;