Την προσθήκη νέας κατηγορίας τιμολογίων, με κόκκινη σήμανση προτείνει η Ρυθμιστική Αρχή με εισήγηση που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση.
Μια τιμή ανά κιλοβατώρα για όλη την κατανάλωση ρεύματος, δηλαδή κατάργηση των διαφορετικών χρεώσεων ανά κλιμάκιο κατανάλωσης εισηγείται η ΡΑΑΕΥ.
Πρόκειται για νοικοκυριά που είναι ενταγμένα στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) και η ενίσχυσή τους ανέρχεται σε 30 ευρώ/MWh.
Με την επιδότηση των 1,4 λεπτών οι τιμές θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με τον Αύγουστο.
Ο ΣΥΡΙΖΑ σημειώνει πως «η πολυδιαφημισμένη από τα πρόθυμα ΜΜΕ επιδότηση στις τιμές του ρεύματος δεν θα ξεπεράσει τα 1,6 λεπτά ανά κιλοβατώρα».
Για τον μεγαλύτερο πάροχο, τη ΔΕΗ, η τιμή που θα πληρώσουν οι καταναλωτές θα είναι κατά 8,9% υψηλότερη σε σύγκριση με τον Ιούλιο.
«Αναγκάστηκε να υποσχεθεί μια επιδότηση για τον Αύγουστο, για να μην βρεθεί αντιμέτωπος με την οργή των πολιτών».
Νέα αύξηση 14% στο πράσινο τιμολόγιο της ΔΕΗ. Αύξηση της ζήτησης και υψηλές διεθνείς τιμές για το φυσικό αέριο.
Ανακοινώθηκε στα 13,63 λεπτά ανά κιλοβατώρα, αρκετά πιο χαμηλά από τις αρχικές εκτιμήσεις.