Δύο Ινδοί στρατιώτες σκοτώθηκαν μαζί με έξι αντάρτες σε δύο ξεχωριστές μάχες στο Κασμίρ που διοικείται από την Ινδία.
Ο επικεφαλής της στρατιωτικής διοίκησης της περιοχής να αναφέρει πως τα ρωσικά στρατεύματα προελαύνουν από διάφορα σημεία.
Σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη, χιλιάδες άνθρωποι έχουν εκτοπιστεί λόγω των συγκρούσεων, με το Πεκίνο να ζητά διάλογο και διαβούλευση.
Σφοδρές μάχες συνέχιζαν να μαίνονται χθες Παρασκευή στο Χαρτούμ και στο Νταρφούρ, παρά την παράταση της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός.
«Οι εκκλήσεις για τον διαμελισμό της πατρίδας μας γίνονται όλο και πιο ηχηρές», είπε ο Λαβρόφ σήμερα στη ρωσική πρωτεύουσα σε μια εκδήλωση για διπλωμάτες.
Η Μαριούπολη και ένας «διάδρομος» μεταξύ δύο ανατολικών πόλεων της Ουκρανίας γίνονται τα βασικά μέτωπα μάχης.