Την Κυριακή, 15/2 κάνουμε όσα μας στερούν. Μουσικές και γλέντι με τον βασιλιά καρνάβαλο, έτοιμο να ηγηθεί της έμπρακτης αμφισβήτησης της εξουσίας.
Η έναρξη λειτουργίας της γραμμής θα γίνεται καθημερινά στις 05:30 το πρωί, αντί του προσωρινού ωραρίου που ίσχυε μέχρι σήμερα.
Σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ το συμβάν χαρακτηρίζεται «απόπειρα αυτοκτονίας».
Νωρίτερα θα κλείνουν έως την Πέμπτη 12/2, τέσσερις σταθμοί της γραμμής 2 του Μετρό, εξαιτίας τεχνικών εργασιών για την εγκατάσταση δικτύου 5G.
Από την Κυριακή 8/2 οι σταθμοί Σύνταγμα (Γραμμή 2), Ακρόπολη, Συγγρού Φιξ και Νέος Κόσμος από Κυριακή έως Πέμπτη θα κλείνουν στις 21:40 το βράδυ.
Από σήμερα, Κυριακή, ομαλοποιείται η λειτουργία των τριών σταθμών της Γραμμής 2 του Μετρό.
Φωτιά σε σταθμευμένο ΙΧ στα Εξάρχεια προκάλεσε αναστάτωση, με κατοίκους να καταγγέλλουν ότι το εργοτάξιο του Μετρό εμπόδιζε την πρόσβαση της Πυροσβεστικής.
Νωρίτερα θα κλείνουν από σήμερα ορισμένοι σταθμοί στη Γραμμή 2 του μετρό, λόγω τεχνικών εργασιών.
2,5 ώρες νωρίτερα θα κλείνουν οι σταθμοί «Συγγρού Φιξ», «Νέος Κόσμος» και «Άγιος Ιωάννης» έως τις 21 Φεβρουαρίου, λόγω εργασιών