11/12/2020
13:37
"Μας φέρθηκαν καλά. Οι πειρατές μας είχαν στη ζούγκλα, μας έδιναν νερό και σούπα", δήλωσε συγκινημένος ο καπετάνιος του πλοίου.
Στην Ελλάδα επιστρέφουν μετά από μήνες ομηρίας στο Τζιμπουτί της Αφρικής οι τρεις εναπομείναντες Έλληνες ναυτικοί, μετά τις συντονισμένες προσπάθειες των υπουργείων Εξωτερικών και Ναυτιλίας […]