• Tag: Νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας •
Με διαμαρτυρίες υποδέχθηκαν τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη γιατροί και εργαζόμενοι του Νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας» στην Πάτρα.
Η νοσηλεύτρια φέρεται να έπιασε από το λαιμό και να χαστούκισε τη συνοδό ασθενή.
Ο άτυχος άνδρας πέθανε αβοήθητος μέσα στο αυτοκίνητο που οδηγούσε ο αδελφός του και ας απείχε το σπίτι του πέντε λεπτά από το νοσοκομείο.
Πήγε στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας», του είπαν ότι δεν εφημερεύει και εξέπνευσε στον δρόμο για το Ρίο.
Σε κλινική Covid-19 μετατρέπεται ολόκληρος ο δεύτερος όροφος του νοσοκομείου.
"Φρούριο" η περιοχή γύρω από τον ναό του Πολιούχου της Πάτρας.