Προς το παρόν οι πλούσιοι τρώνε εμάς και μάλιστα ενίοτε κυριολεκτικώς, όπως αποδεικνύουν τα μισά από τα αρχεία Έπσταϊν τα οποία βλέπουμε.
Στην πρόσφατη κατάταξη του Forbes με τους 400 πλουσιότερους ανθρώπους στις ΗΠΑ υπάρχουν 36 δισεκατομμυριούχοι άνω των 90 ετών.
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι χωρίς επικαιρότητα…
«Ένας δισεκατομμυριούχος πρόεδρος που ορκίζεται σήμερα, με την υποστήριξη του πλουσιότερου ανθρώπου του πλανήτη, είναι το πετράδι στο στέμμα της παγκόσμιας ολιγαρχίας», τονίζει η Oxfam.
Τους χωρίζει μια άβυσσος αλλά μαζί κυλιούνται σε αυτό τον βούρκο. Φτάνει να μην το λέμε ανοιχτά.
Περισσότεροι από 250 υπερπλούσιοι του πλανήτη απαιτούν από τις πολιτικές ελίτ που βρίσκονται στο Νταβός να εισάγουν υψηλότερη φορολογία στις περιουσίες τους.
Στις ΗΠΑ ζουν 22,7 εκατομμύρια εκατομμυριούχοι με την Κίινα να περνά στη δεύτερη θέση με 6,2 εκατομμύρια.
Η Μαρλίν Ένγκελχορν δημιούργησε μια ομάδα πολιτών ώστε να συναποφασίσει πως θα χαρίσει μεγάλο μέρος της περιουσίας που κλήρονόμησε από τη γιαγιά της.
Πρότεινε την έξτρα φορολόγηση των πλουσίων «ώστε να δώσουν κάτι από το πλεόνασμα του πλούτου τους για τους φτωχούς της χώρας».