Επιδόθηκε στον 60χρονο σταθμάρχη που είχε βάρδια την ημέρα της τραγωδίας το κλητήριο θέσπισμα για τη δίκη των Τεμπών.
Ο σταθμάρχης Λάρισας απολογήθηκε σήμερα στον εφέτη-ανακριτή για δεύτερη φορά, επιμερίζοντας τις ευθύνες για το φρικτό δυστύχημα.
Το 18κτάμηνο της προφυλάκισης έληγε κανονικά την 1η Σεπτεμβρίου. Απαγόρευση εξόδου από τη χώρα και κατ' οίκον περιορισμός οι όροι της πρόωρης αποφυλάκισης.
Ο 60χρονος Λαρισαίος σταθμάρχης ζήτησε να αποφυλακιστεί υπό όρους καθώς κρατείται από το Μάρτιο του 2023.
Μαζί με τον σταθμάρχη Λάρισας, που είχε βάρδια τη μοιραία νύχτα της 28/2/2023, παραμένουν για πάνω από δέκα μήνες προφυλακισμένοι.
Η σύμβαση 717 είχε ανατεθεί στην ΤΟΜΗ, κοινοπραξία του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ και της γαλλικής πολυεθνικής Alstom.
Αυτή την εβδομάδα αναμένεται να απολογηθεί και ο επιθεωρητής κυκλοφορίας.
Αύριο, Τρίτη, 28 Μαρτίου, απολογείται ο τρίτος σταθμάρχης.
Απολογείται σήμερα ο συμβασιούχος σταθμάρχης στον εφέτη ανακριτή, ενώ αύριο θα απολογηθεί ο παλαιότερος σταθμάρχης και την Πέμπτη ο επιθεωρητής.