23/09/2025
08:05
Στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 3 το μεσημέρι, εξήγγειλε η Πανελλήνια Ένωση Τραυματιοφορέων.
Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο ΚΑΤ όταν ένας τραυματιοφορέας ο οποίος εργάζονταν εκεί, διαγνώστηκε θετικός στο κορονοϊό. Ενεργοποιήθηκε η Επιτροπή Νοσοκομειακών Λοιμώξεων του Νοσοκομείου και ξεκίνησε […]