Ως παράγοντα απειλής για την πολιτική σταθερότητα βάσει της στάσης για τα Τέμπη, βλέπουν δύο στους τρεις Έλληνες την κυβέρνηση της ΝΔ.
Μάχη φαίνεται να δίνουν, σύμφωνα με την έρευνα, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ, με το ΚΚΕ να τους φτάνει σε απόσταση... αναπνοής.
Οι 2 στους 5 από όσους δεν πάνε στο γήπεδο, το αποφεύγουν λόγω αίσθησης ανασφάλειας και φόβου.
Oι πολίτες εκφράζουν την αγωνία τους πως η χώρα θα βγει τραυματισμένη από την πανδημία.
Στη χώρα του Ποτέ τα βασικότερα προβλήματα είναι ο αντικαπνιστικός νόμος και ο δακτύλιος. Στην πραγματικότητα, είναι τα εργασιακά, τα εθνικά θέματα και η διαφθορά.
Διατηρείται η έντονη τάση δυσαρέσκειας μεγάλου μέρος των πολιτών απέναντι στις επιδόσεις κυβέρνησης και το αντιπολιτευτικό έργο των κομμάτων.
Το 64% των ερωτηθέντων αξιολόγησε αρνητικά και σχετικά αρνητικά τη συνολική διαχείριση των πυρκαγιών από την κυβέρνηση.