Σύμφωνα με την απόφαση του φοιτητικού συλλόγου, το Πανεπιστήμιο θα τελεί υπό κατάληψη μέχρι την άλλη Τετάρτη 31/01.
Ο έφηβος κινούνταν προς το 1ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας Βόλου όταν του επιτέθηκε αγέλη αδέσποτων σκύλων εκατοντάδες μέτρα μακριά από το σχολείο.
Αντί οι αντίπαλοι της κυβέρνησης να φωνασκούν, θα ήταν καλύτερο να κοιτάξουν να μάθουν στοιχειωδώς την ίδια τους τη γλώσσα.
Μαθητές, ΕΛΜΕ, Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων προχωρούν σε κινητοποίηση στις 22/1 και στάση εργασίας έως τις 14.00.
Οι ανακοινώσεις των αρμόδιων αρχών σε Κεντρική και Δυτική Μακεδονία. Θα λειτουργήσουν κανονικά όλοι οι βρεφονηπιακοί σταθμοί.
Εξαιτίας της κακοκαιρίας και των χαμηλών θερμοκρασιών τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου δεν θα λειτουργήσουν τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην ΠΕ Φλώρινας.
Νήπια entrepreneurs, λοιπόν, η λύση για την άνθιση της ελληνικής επιχειρηματικότητας, κατά τους «ειδικούς».
Οι μαθητές των σχολείων προχώρησαν σήμερα σε συμβολική αποχή, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τις πρωτοφανείς σκηνές που εκτυλίχθηκαν την Πέμπτη.
«Η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, εκτός του ότι παρακάμπτει το άρθρο 16 του Συντάγματος, δεν αναμένεται να λύσει κανένα από τα παραπάνω προβλήματα».