Ο Τραμπ έχει σχολιάσει δύο φορές τις τελευταίες ημέρες τις συνεχιζόμενες διαμαρτυρίες σε όλο το Ιράν, ισχυριζόμενος ότι οι ΗΠΑ θα μπορούσαν να επέμβουν στρατιωτικά.
Με τη φερόμενη φυγή και αποπομπή του Αϊντάρους αλ-Ζουμπάιντι προχωρά η σύγκρουση μεταξύ των υποστηριζόμενων από το Ριάντ και το Άμπου Ντάμπι παρατάξεων στην Υεμένη.
Το Reuters αδυνατεί να επιβεβαιώσει την αποκάλυψη της αμερικανικής εφημερίδας για το τάνκερ που προσπαθούν εβδομάδες να κατασχέσουν οι Αμερικανοί.
Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Πολωνία, Ισπανία και Βρετανία εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση υποστήριξης στη Γροιλανδία και τη Δανία. Την υπέγραψε και ο Μητσοτάκης.
Τα έσοδα θα «ελέγχονται» από εμένα, διεμήνυσε ο πρόεδρος των ΗΠΑ ενώ στη Βενεζουέλα η Ροντρίγκεζ κήρυξε 7ήμερο πένθος για τους νεκρούς της αμερικανικής εισβολής.
Το χειρότερο σενάριο για τις ΗΠΑ είναι ότι αυτό θα μπορούσε να καταλήξει να είναι η δική τους, τραμπική «Ουκρανία», «Ιράκ», «Αφγανιστάν» ή «Βιετνάμ».
Μακρόν, Στάρμερ και Ζελένσκι υπέγραψαν δήλωση πρόθεσης για την ανάπτυξη πολυεθνικής δύναμης μετά την κατάπαυση του πυρός.
Η Ολλανδία που διατηρεί τον έλεγχο έξι νησιών στην Καραϊβική, καταγγέλλει τις αθρόες αμερικανικές επιθέσεις, κατά σκαφών που υποτίθεται πως μεταφέρουν ναρκωτικά.
H κίνηση Τραμπ αποτελεί μια έμπρακτη επιβεβαίωση του «Δόγματος Μονρόε» σε νέα εκδοχή, ένα μήνυμα με πολλούς αποδέκτες, μια χειρονομία ρηχή με ασαφή αποτελέσματα.