Σάλο έχει προκαλέσει δημοσίευμα το οποίο αναφέρει πως ο Νεϊμάρ φιλοξενεί από χθες στην έπαυλή του 500 άτομα προκειμένου να κάνει πολυήμερο πάρτι.
Ο πρόσφατος θάνατος μιας 52χρονης ασθενούς της Covid-19 στην Ιντιάνα λόγω πλημμελούς ιατρικής αντιμετώπισης αποκαλύπτει ξανά το πραγματικό πρόσωπο του ρατσισμού στην Αμερική.
Στην σύλληψη επτά ατόμων που έκαναν πάρτι σε σπίτι, προχώρησαν το Σάββατο, δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων, αστυνομικοί στη Χαλκιδική.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό η νοσηλεύτρια ΜΕΘ στον «Ευαγγελισμό», κ. Ευσταθία Καμπισιούλη, ήταν ο πρώτος άνθρωπος στον οποίο χορηγήθηκε το εμβόλιο των Pfizer-BioNTech.
«Σήμερα είναι μία σπουδαία μέρα, για την χώρα μας και για ολόκληρη την Ευρώπη», δηλώνει ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Μέσω των εμβολιασμών «θα συνεχίσουμε να σώσουμε ζωές και να γυρίσουμε σελίδα στην πανδημία» τόνισε η επίτροπος Υγείας της ΕΕ Στέλλα Κυριακίδου.
Για τον γενικό διευθυντή του Οργανισμού, που αποτελεί μέρος του συστήματος του ΟΗΕ, είναι πλέον καιρός να αντληθούν μαθήματα από την πανδημία του νέου κορονοϊού.
Οι πρώτοι πολίτες έκαναν σήμερα το εμβόλιο για τη νόσο COVID-19.
Οι πρώτοι που θα κάνουν το εμβόλιο είναι μία νοσηλεύτρια ΜΕΘ και ένας φιλοξενούμενος σε Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων. Ακολουθούν εκπρόσωποι της πολιτικής και πολιτειακής ηγεσίας.