Ο βανδαλισμός έργων Τέχνης στην Εθνική Πινακοθήκη από τον βουλευτή του κόμματος «Νίκη», Νίκο Παπαδόπουλο έχει και βίντεο. Βέβαια το γιατί ένα βίντεο αποκαλείται «ντοκουμέντο» από τα ΜΜΕ όταν ο ίδιος ο βουλευτής δεν αρνήθηκε ποτέ την πράξη του είναι απλά άξιο… μιντιακής απορίας. Αλλά και η Εθνική Πινακοθήκη, αν θέλει, μπορεί να κάνει κάτι…
Το βίντεο της καταστροφής από την Εθνική Πινακοθήκη, από τον βανδαλισμό του βουλευτή της Νίκης pic.twitter.com/AAPWkdNoLk
— e-tetRadio.gr (@tetRadio) March 13, 2025
Στο βίντεο ο αιρετός εκπρόσωπος του ελληνικού κοινοβουλίου φαίνεται να έχει εισβάλει στον χώρο, να σπάει τις προστατευτικές προθήκες και να πετά τους επίμαχους πίνακες στο πάτωμα. Μαζί του είναι ένα ακόμα άτομο με το οποίο αρχικά ξεκρεμάνε και πετούν στο πάτωμα τρεις πίνακες ενώ την ίδια ώρα δύο γυναίκες που βρίσκονται στη συγκεκριμένη αίθουσα σπεύδουν να τους εμποδίσουν. Οι γυναίκες υπάλληλοι της Εθνικής Πινακοθήκης μπαίνουν μπροστά τους για να προστατεύσουν με ανοιχτά τα χέρια τα έργα από τον βουλευτή και τον «συνεργό» του.
Στο μεταξύ η Εθνική Πινακοθήκη επαναλειτουργεί για το κοινό από σήμερα (13/3) ενώ προσκλήθηκαν σε ξενάγηση για την έκθεση η «Σαγήνη του Αλλόκοτου» και σε δημοσιογράφους (αυτό μήπως να γινόταν νωρίτερα;). Ο βουλευτής Νίκος Παπαδόπουλος από το κόμμα «Νίκη» τιμωρήθηκε από τη Βουλή του με 50% περικοπή της βουλευτικής αποζημίωσης! (Για φανταστείτε να έριχνε τρικάκια!).
Διαβάστε επίσης:
