Ποινή φυλάκισης ενός μήνα επέβαλε ο στρατός του Ισραήλ στους δύο στρατιώτες μετά τη διεθνή κατακραυγή.
«Η αποκαθήλωση έργων τέχνης από ένα μουσείο συνιστά ήττα της ελευθερίας της τέχνης, της ελευθερίας συνολικά», αναφέρει η Πρωτοβουλία Εναντίον της Λογοκρισίας.
Ο πρόεδρος του κόμματος «Νίκη» υπέβαλε μήνυση για βίντεο που, όπως είπε, «προσβάλλει απροκάλυπτα και αυτό τα ιερά και τα όσια της πίστεώς μας».
Πού είναι εκείνο το περίφημο «καταδικάζουμε τη βία από όπου κι αν προέρχεται» από σύσσωμο το δημοκρατικό τόξο;
Μετά τους βανδαλισμούς που έκανε σε μέρος έκθεσης στην Εθνική Πινακοθήκη βουλευτής του κόμματος Νίκη σχεδιάζονται αυξημένα μέτρα ασφαλείας.
«Η κριτική είναι ελευθερία σκέψης»… το σκίτσο του Δημήτρη Γεωργοπάλη.
Οργή των κατοίκων και της χριστιανικής κοινότητας που εν μέσω… «εκεχειρίας» ο στρατός του Ισραήλ καταστρέφει και βανδαλίζει με υβριστικά συνθήματα χώρους λατρείας.
Δίχως τέλος οι επιθέσεις και το κυνήγι μαγισσών κατά εκκλησιών και πιστών της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Στόχος ναός στο χωριό Πασίχνα, έξω από το Κίεβο.
Ξήλωσαν μέχρι και τα καθίσματα του γηπέδου, για να τα «μοστράρουν» ως τρόπαια στα social media.