Κατά τον Κίσινγκερ το ένα πράγμα που είναι χειρότερο από το να είσαι εχθρός των ΗΠΑ είναι να είσαι σύμμαχός τους.
Ένα πρώτο συμπέρασμα από τις εκλογές στη Γερμανία.
Τα πράγματα δεν είναι ίδια πλέον και το παιχνίδι αποδεικνύεται πολύ μεγάλο για τις Βρυξέλλες.
Καιρός είναι να αρχίζει να ξεχωρίζει η «ήρα από το στάρι».
Μόνο που αυτή δεν είναι δημοκρατία αλλά το καθεστώς των ελίτ.
Και γιατί στις κοινωνίες μας, με παγκόσμιο πληθυσμό που πλησιάζει τα 8 δισ. οι άνθρωποι υποφέρουν από μοναξιά;
Αν το ζήτημα του Παλαιστινιακού μπορούσε να «επιλυθεί» με εκτοπίσεις και εθνοκαθάρσεις, θα είχε «λυθεί» από το 1948.
Οι ΗΠΑ μπορεί να μην ηττώνται ακόμα αλλά σίγουρα δεν κερδίζουν στο δικό τους παιχνίδι εξ ου και θέλουν να αλλάξουν τους όρους.
Όταν οι ερωτευμένοι βεβαιώνουν ο ένας τον άλλον ότι η μοίρα μπορούσε μόνο αυτούς να φέρει κοντά, λένε αντικειμενικά ένα ψέμα ή μάλλον πολλά.