Το Αζερμπαϊτζάν και η Αρμενία έχουν ήδη καταλήξει σε συμφωνία για το 80% σχεδόν του κειμένου της συνθήκης ειρήνης.
Το Αζερμπαϊτζάν προτείνει να υπογράψει ένα έγγραφο με την Αρμενία σχετικά με τις βασικές αρχές μιας μελλοντικής συνθήκης ειρήνης ως προσωρινό μέτρο.
Συνολική διευθέτηση στη βάση της λύσης αρχή των «δύο κρατών», υποστηρίζει το Γερεβάν.
Την ίδια ώρα, δεν καταδικάζουν την καταστολή των διαδηλωτών στην Αρμενία, λέει η εκπρόσωπος του ρωσικού ΥΠΕΞ.
Σύμφωνα με το υπουργείο Εσωτερικών της Αρμενίας, 79 διαδηλωτές τραυματίστηκαν και συνελήφθησαν άλλοι 98.
Απαντώντας σε ερώτηση βουλευτή της αντιπολίτευσης, ο Αρμένιος πρωθυπουργός δήλωσε ότι είναι πιθανή η αποχώρηση από την CSTO.
Ο Ρώσος πρωθυπουργός Μιχαήλ Μισούστιν είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Αρμένιο ομόλογό του, Νικόλ Πασινιάν.
Οι διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν στο Κυβερνητικό Κτίριο στο Γερεβάν και προσέγγισαν την πίσω είσοδο προκειμένου να την αποκλείσουν.
Συνεχίζονται οι μαζικές διαδηλώσεις, μετά την υπογραφή συμφωνίας για την παράδοση τεσσάρων παραμεθόριων χωριών στο Αζερμπαϊτζάν.