Είχε έτοιμα τα χαρτιά του για να αναχωρήσει για το Βέλγιο.
Έχουν απολυθεί, συνολικά, 58 από τους 158 εργαζόμενους.
Να επιστρέψουν οι εργαζόμενοι στη δουλειά τους, χωρίς καμιά βλαπτική αλλαγή στις εργασιακές τους σχέσεις, στο μισθό και στα δικαιώματά τους.
«Καβάλα ξύπνα και άκου το καλά, γαλέρα δεν θα γίνουν τα Πετρέλαια».
Πλήθος εργατικών σωματείων και μαζικών φορέων καλούν στο παλλαϊκό συλλαλητήριο σήμερα στις 17:00, στην Πλατεία Καπνεργάτη.
Αναμένεται η έκδοση της απόφασης για την τύχη των 7 συλληφθέντων συνδικαλιστών της εταιρείας.
Από χθες το βράδυ κρατούνται στην αστυνομική διεύθυνση Καβάλας 17 εργαζόμενοι, μετά από την βίαιη εισβολή των ΜΑΤ στο εργοστάσιο.
Επιχείρηση προκειμένου να σταματήσουν την κινητοποίηση των εργαζομένων στα Πετρέλαια Καβάλας πραγματοποίησαν δυνάμεις των ΜΑΤ.
Υπό ασαφείς συνθήκες, τραυματίστηκαν σε πυροβολισμούς τρία άτομα σε μπιτς μπαρ της παραλίας των Αμμολόφων.