Χωρίς τρένα σε Μετρό και ΗΣΑΠ απόψε από τις 21.00 λόγω της στάσης εργασίας των εργαζομένων.
Κάλεσμα σε συγκέντρωση και πορεία σήμερα Παρασκευή 13/12, ημέρα εκδίκασης της νέας αίτησης ανάκλησης της απόφασης που δικαίωσε τους κατοίκους των Εξαρχείων.
Το σωματείο εργαζομένων ΣΕΛΜΑ καταγγέλλει τις πολύ σοβαρές συμβατικές και οικονομικές εκκρεμότητες που χρονίζουν και δεν έχουν επιλυθεί από τους αρμόδιους φορείς.
Τον θαυμασμό τους για τον αρχαιολογικό χώρο και τα ευρήματα εξέφρασαν η πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Με απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών, απελευθερώνεται η οδός Θεμιστοκλέους και ο πεζόδρομος από τις λαμαρίνες του Μετρό.
Ανακοίνωση της Ανοιχτής Συνέλευσης με αφορμή την έναρξη του αναγκαστικού ξηλώματος των λαμαρινών από την οδό Θεμιστοκλέους στα Εξάρχεια.
Τα περισσότερα Μέσα Συγκοινωνιών θα λειτουργήσουν μεταξύ 9.00 το πρωί ως τις 21.00 το βράδυ της Τετάρτης, 20 Νοεμβρίου.
Κλειστοί θα παραμείνουν ορισμένοι σταθμοί του μετρό στο κέντρο της Αθήνας σήμερα, Κυριακή 17 Νοεμβρίου, από τις 14:00.
Η σήραγγα κατασκευάζεται για να συνδέει μεταξύ άλλων το Γενικό Νοσοκομείο Ιμάμ Χομεϊνί με το μετρό της Τεχεράνης.