Στο κλείσιμο του σταθμού μετρό στο Μοναστηράκι προχώρησε η ΕΛΑΣ μετά από απειλητικό τηλεφώνημα αγνώστου για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού.
Προς το παρόν τον συμβάν δεν ερευνάται και δεν αντιμετωπίζεται ως τρομοκρατικό.
Ο σταθμός του Μετρό έκλεισε προσωρινά λόγω συγκέντρωσης αντιεξουσιαστών. Η ΕΛ.ΑΣ απαγόρευσε τις υπαίθριες συγκεντρώσεις για τα Ίμια.
Ακόμα ένα επεισόδιο στο σίριαλ των προβλημάτων του πολυδιαφημισμένου από την κυβέρνηση μετρό Θεσσαλονίκης.
Η Ανοιχτή Συνέλευση «Όχι μετρό στην πλ. Εξαρχείων» καταγγέλλει ότι τα συνεργεία έκοψαν τις ρίζες ενός ευκαλύπτου εκτός εργοταξίου γιατί ήταν μπλεγμένες σε καλώδια.
Η κυκλοφορία στη Γραμμή 3 του μετρό της Αθήνας αποκαταστάθηκε ενώ νωρίτερα διεξαγόταν τμηματικά λόγω συμβάντος.
«Έξω από το εργοτάξιο έχει στηθεί ένα δεύτερο, επικίνδυνο και αιτία πολλών ατυχημάτων εργοτάξιο», καταγγέλλει η Ανοιχτή Συνέλευση «Όχι μετρό στην πλ. Εξαρχείων».
Ακομπλεξάριστοι μπήκαν στο Μετρό φορώντας τα πάντα εκτός από παντελόνια και φούστες, τηρώντας ευλαβικά το έθιμο που έγινε λατρεία.
Διακόπηκαν για αρκετή ώρα τα δρομολόγια του μετρό μεταξύ των σταθμών «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός» και «Δημοκρατίας».