Η Συνέλευση τόνισε, ότι τα 6 άτομα οδηγήθηκαν στη ΓΑΔΑ, επειδή ανήρτησαν πανό κατά της τουριστικοποίησης.
Οι επιβάτες απομακρύνθηκαν με ασφάλεια. Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 3 του Μετρό.
Η τσιμεντοποίηση και η καταστροφή του αστικού πρασίνου συνεχίζεται στο όνομα της «ανάπτυξης».
Η νέα γραμμή θα εξυπηρετεί και τους ποδοσφαιρόφιλους, με σταθμό σε απόσταση 150μ. από το γήπεδο της ΑΕΚ
Η Συνέλευση τονίζει, ότι ο Αντιδήμαρχος πρασίνου, που είναι και κάτοικος Εξαρχείων τους «κοροϊδεύεις μέσα στη μούρη τους».
Η αναφορά των κατοίκων: «Παραβίαση όρων έγκρισης συγχρηματοδοτούμενου δημόσιου έργου από την ΕΕ, παραβίαση νομοθεσίας ΕΕ, παραβίαση Χάρτας δικαιωμάτων της ΕΕ».
«Το δεύτερο τρίμηνο του 2025 η επέκταση προς Καλαμαριά» τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Η αστυνομία προσήγαγε 4 άτομα την ώρα που διαμαρτύρονταν για τις κοπές των δέντρων στην πλατεία-Η συγκέντρωση ξεκινάει στις 19.30.
Η Ανοιχτή Συνέλευση καταγγέλλει ότι τα «κλαδέματα» και των τελευταίων δέντρων στην πλατεία ξεκίνησε και καλεί σε συγκέντρωση στις 19.30.