Σήμερα στις 7:30 το απόγευμα. Αγώνας για την υπεράσπιση της γειτονιάς των Εξαρχείων σημαίνει αγώνας για ζωή.
Η Ανοιχτή Συνέλευση «Όχι μετρό στην πλ. Εξαρχείων» δημοσίευση την απάντηση της Πυροσβεστικής σε αίτημα των κατοίκων.
Η κατασκευή του σταθμού στην οδό Τοσίτσα, στην αρχικά προβλεπόμενη θέση, θα είναι προς το πραγματικό συμφέρον όλων, τονίζει ο Σύλλογος.
Η Ανοιχτή Συνέλευση «Όχι μετρό στην πλ. Εξαρχείων» καλεί σε πορεία στις 31/5 στις 19.30 στην πλατεία Εξαρχείων.
«Καμία εμπιστοσύνη σε όσους πουλάνε υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα που μεταφράζονται σε περισσότερη ταλαιπωρία και ακριβοπληρωμένες μεταφορές».
Οι γονείς ανησυχούν για την εγκληματική αμέλεια και τη μη τήρηση κανόνων ασφαλείας μετά την επέκταστη του εργοταξίου της πλατείας Εξαρχείων.
Με τη συνοδεία ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων ξεκίνησαν οι εργασίες. Σε κινητοποίηση στις 7 το απόγευμα καλούν οι κάτοικοι.
Σε ανακοίνωση ενάντια του ΟΠΑΠ προχώρησε η Αν. Συνέλευση «Όχι μετρό στην πλατεία Εξαρχείων» για δύο μέτρα και δύο σταθμά στην πρόσβαση της πλατείας.
Η Ανοιχτή Συνέλευση καλεί σε πορεία τη μέρα της επέκτασης του εργοταξίου στην 19.00 στην Τσαμαδού.