Μετρό και ΗΣΑΠ θα λειτουργήσουν αύριο από τις 9.30 το πρωί ως τις 16.30 το απόγευμα. Τα λεωφορεία μεταξύ 9.00 π.μ. με 21.00 το βράδυ.
Οι εργαζόμενοι συμμετέχουν στην 24ωρη απεργία που έχει προκηρύξει η ΓΣΕΕ λόγω του εορτασμού της Εργατικής Πρωτομαγιάς.
Από την Δευτέρα, 22 Απριλίου, ο σταθμός «Νίκαια» της γραμμής 3 θα λειτουργήσει και πάλι κανονικά.
Δεμένα και τα πλοία για 24 ώρες.
Προσπάθεια της εταιρείας να συγκαλύψει τον τραυματισμό του εργαζόμενου, καταγγέλλει το Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας.
Οι επιβάτες θα εξυπηρετούνται τη δημιουργία προσωρινής κυκλικής λεωφορειακής γραμμής Χ50 «Σταθμός Αγία Μαρίνα - Σταθμός Νίκαια».
Η Ανοιχτή Συνέλευση «Όχι μετρό στην πλατεία Εξαρχείων» καλεί σε πορεία στις 19.00, την ίδια μέρα που θα ξεκινήσει η επέκταση του εργοταξίου.
Ο σταθμός «Πειραιάς» της γραμμής 3 θα τεθεί εκ νέου σε λειτουργία την Δευτέρα, 8 Απριλίου.
Η Ανοιχτή Συνέλευση καταγγέλλει, μεταξύ άλλων, την καθημερινή βία των ΜΑΤ κατά των κατοίκων των Εξαρχείων.