Οι Γάλλοι από Γενάρη θα βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη δίχως το ακριβότερο εισιτήριο να τους εξασφαλίσει καλύτερες υπηρεσίες.
Σύμφωνα με αναφορές στην πορεία συμμετείχαν περίπου 1000 άτομα.
Τα έργα ξεκίνησαν χωρίς προηγούμενη διαβούλευση και πριν την εκπόνηση και έγκριση Τεχνικής Περιβαλλοντικής Μελέτης, αναφέρει το αίτημα.
Σε απεργία καλεί η CGT, κλιμακώνοντας τον αγώνα για αυξήσεις στα όρια του πληθωρισμού.
Σήμερα και αύριο, λόγω της επίσκεψης Σολτς.
Έως και 15 άτομα με καλυμμένα τα πρόσωπά τους έσπασαν με σφυριά ακυρωτικά μηχανήματα, γυάλινες προθήκες και ένα μηχάνημα ΑΤΜ.
Η δράση «Είμαστε εδώ - Μένουμε εδώ! Όλη μέρα στην Πλατεία» ενάντια στην καταστροφή της πλατείας Εξαρχείων, μέσα από το φακό του Κωνσταντίνου Ζήλου.
Μία ακόμη δράση των κατοίκων ενάντια στην κατασκευή του Μετρό στις 23 του μηνός από τις 11.00 το πρωί.
Επί δύο μήνες, τα έργα κατασκευής σταθμού του Μετρό επί της πλατείας Εξαρχείων γίνονταν χωρίς να έχουν λάβει τις απαραίτητες εγκρίσεις.