Κινητοποίηση κατά της καταστροφής της πλατείας Εξαρχείων και της αστυνομικής βίας και αυθαιρεσίας το απόγευμα του Σαββάτου 24 Σεπτεμβρίου στις 18.00.
Τουλάχιστον δύο προσαγωγές, κατοίκων που προσπάθησαν να σώσουν τους «τρεις έρωτες».
Εντός Σεπτεμβρίου φέρεται πως θα ολοκληρωθούν οι εργασίες στους τρεις νέους σταθμούς μετρό «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο».
Τρεις προσαγωγές μετά το τέλος της κινητοποίησης. Σήμερα μουσική εκδήλωση στο θεατράκι του Λόφου Στρέφη.
«Μας έλεγαν πως ήθελαν να επιστρέψουν τα Εξάρχεια στους κατοίκους κι αυτοί τα χαρίζουν σε εταιρείες, επενδυτές και εργολάβους δίχως να μας ρωτήσουν».
Ο οξύμωρος χαρακτήρας της απόφασης για τη δημιουργία μετρό στην Πλατεία Εξαρχείων μέσα από την αναδρομή σε δύο από τις τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο παρελθόν.
Κλειστοί οι σταθμοί σε Νίκαια, Κορυδαλλό και Αγ. Βαρβάρα.
Με ένα άλμα 200 ετών από τον Βίκτωρα Ουγκώ, στο κέντρο των Αθηνών, μπορούμε να βρούμε μια άλλη «Αυλή των Θαυμάτων», τα Εξάρχεια.
Φορείς της περιοχής αγωνίζονται «για τα Εξάρχεια της κοινωνικής αυτοοργάνωσης και της ταξικής αλληλεγγύης, ενάντια στο Κράτος και το Κεφάλαιο που συνθλίβουν τις ζωές μας».