Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω της εκτέλεσης εργασιών για την κατασκευή της γραμμής 4 του μετρό Αθήνας φέρεται να ξεκινούν απο την Κυριακή 31 Ιουλίου.
Κλειστοί θα παραμείνουν τρεις σταθμοί του Μετρό (Γραμμη 3) λόγω της διενέργειας δοκιμών στο πλαίσιο της επικείμενης επέκτασης της Γραμμής προς Πειραιά.
Ανεστάλη η 4ωρη στάση εργασίας που είχε προκηρύξει το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Αττικό Μετρό.
Προσωρινά έχουν κλείσει οι σταθμοί Νίκαια και Κορυδαλλός, και έτσι η κυκλοφορία στη γραμμή 3 διεξάγεται απ' το τμήμα Αγία Βαρβάρα- Δουκ. Πλακεντίας - Αεροδρόμιο.
Λίγο μετά τις 20.15 ξανάρχισαν τα δρομολόγια του μετρό στη Γραμμή 3. Το τηλεφώνημα για βόμβα, ευτυχώς, αποδείχθηκε φάρσα.
Συμμετέχουν στην κινητοποίηση της ΑΔΕΔΥ ενάντια στον νόμο Χατζηδάκη για το «φακέλωμα» των συνδικαλιστικών οργανώσεων.
Ο Φρανκ Τζέιμς κατηγορείται ότι έριξε καπνογόνα μέσα σε συρμό του μετρό και πυροβόλησε 10 επιβάτες.
Η αρχηγός της αστυνομίας Ν.Υόρκης απέκλεισε προς το παρόν ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενέργειας.
Οι πρώτες πληροφορίες ανέφεραν πως τραυματίστηκαν, υπό ασαφείς συνθήκες, τουλάχιστον 13 άτομα μέσα σε υπόγειο σταθμό του μετρό της πόλης.