Το νομοσχέδιο που έχει προκαλέσει αντιδράσεις εισάγεται την Τρίτη 23/4 προς επεξεργασία στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή θα τεθεί σε ψηφοφορία την Μεγάλη Τρίτη.
Πλήξει βάναυσα την αρχή της εγγύτητας και την κοινωνική ανάγκη για προσιτή Δικαιοσύνη, τονίζει ο Αλέξανδρος Αυλωνίτης.
Υπέρ της αρχής του ν/σ δήλωσε η ΝΔ. Καταψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, Νέα Αριστερά και Νίκη» Επιφύλαξη έχουν δηλώσει ΠΑΣΟΚ, Ελληνική Λύση, Σπαρτιάτες και Πλεύση Ελευθερίας.
Με βάση το νομοσχέδιο προβλέπεται περίπου 1.000 ειρηνοδίκες να γίνουν πρωτοδίκες καθώς σταματά όπως είπε ο παρωχημένος διαχωρισμός τους.
Ακόμα, καλεί σε στάση εργασίας και συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Υγείας, την Τετάρτη.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ υποστήριξε ότι το κόμμα του θα μπορέσει να φέρει την ίδρυση «μη κρατικών» πανεπιστημίων με τον «σωστό» τρόπο.
Την ίδια ώρα της «συμφωνίας», φοιτητές, εκπαιδευτικοί και μαθητές βρίσκονται έξω από τη Βουλή, φωνάζοντας κατά της ψήφισης του ν/σ.
Εν τω μεταξύ, το νομοσχέδιο εισάγεται προς ψήφιση στην Ολομέλεια.
«Κατά» του ν/σ τάχθηκαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, του ΠΑΣΟΚ, του ΚΚΕ, της Νέας Αριστεράς, των Σπαρτιατών και της Νίκης.