22/12/2021
22:32
«Όταν τα στόματα ανοίγουν, όταν εγκαταλείπεται ο φόβος και αναζητείται βοήθεια, η αυθαιρεσία τιμωρείται» θυμίζει η ΓΣΕΕ.
Στο Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, έπειτα από σχεδόν έναν μήνα νοσηλείας, κατέληξε άλλη μία νοσηλεύτρια που εργαζόταν στο νοσοκομείο της Δράμας και προσβλήθηκε από τον νέο κορονοϊό. Η […]