Ευθείες βολές κατά της κυβέρνησης και του ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε απόψε ο γ.γ. της Κ.Ε του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας.
Κάλεσμα συστράτευσης όλων απηύθυνε ο γενικός γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας.
Αποζημιώσεις στο 100% για τις ζημιές που υπέστησαν όλοι οι πληγέντες, ζήτησε ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ.
Τα κόμματα της αντιπολίτευσης σχολίασαν πως ο πρωθυπουργός είναι “εκτός πραγματικότητας” θέτοντας, μεταξύ άλλων, τη δυσαρέσκεια των ψηφοφόρων του πάνω από την ανθρώπινη ζωή.
Δέσμη μέτρων για τη διαχείριση της πανδημίας καταθέτει το ΚΚΕ, στηλιτεύοντας για άλλη μια φορά τους κυβερνητικούς χειρισμούς.
"Το λογαριασμό θα κληθούν να πληρώσουν και πάλι η λαϊκή οικογένεια, και οι επαγγελματίες παραγωγοί και έμποροι" τόνισε ο Κουτσούμπας.
«Το ΚΚΕ παραμένει και σήμερα η δύναμη του λαού», τόνισε ο γενικός γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας.
«Η αναζωπύρωση της πανδημίας, με τα νέα ρεκόρ κρουσμάτων καθημερινά, έχει τη σφραγίδα της κυβερνητικής πολιτικής», αναφέρει το ΚΚΕ σε σχόλιό του.
“Η ΕΕ γιγαντώνει το προσφυγικό μεταναστευτικό πρόβλημα διεκδικώντας πρωταγωνιστικό ρόλο στους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς”, αναφέρει το ΚΚΕ.