Καλά στην υγεία τους είναι οι δύο επιβαίνοντες στο όχημα, 21 και 20 ετών αντίστοιχα.
Συνεχίζεται σήμερα, ως τις 12 τα μεσάνυχτα, η απεργία των ναυτεργατών. Στις 10.30 π.μ. η συγκέντρωση στο λιμάνι του Πειραιά.
Πριν την επίσημη λειτουργία θα προηγηθούν και άλλες δοκιμαστικές διαδρομές του πειραιώτικου τραμ.
Η εργοδοσία αναγκάστηκε να αναγνωρίσει το σωματείο.
Η απόφαση αποτελεί δικαίωση όσων αγωνίστηκαν για αυτό, την ώρα που ιδιοκτήτες και δημοτικές αρχές είχαν αφήσει για δεκαετίες τον χώρο να καταστρέφεται.
Καμιά δικαστική απόφαση, κομμένη και ραμμένη στα συμφέροντα της “COSCO” / PCT- DPORT, δεν θα πτοήσει τον αγώνα μας.
Στο σημείο επιχειρούν 21 πυροσβέστες με επτά οχήματα και ειδικό κλιμακοφόρο όχημα.
Ο νικηφόρος αγώνας των εργατών στον Πειραιά έρχεται μετά από εκείνο των διανομέων της e-food.
Συνεχίζεται η απεργία των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά.