Στάση εργασίας τη νύχτα του Σαββάτου θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ Μον. Α.Ε.
Στη Γραμμή 6 του Τραμ «Πικροδάφνη-Σύνταγμα» από σήμερα 4 Μαρτίου έως τις 15/06/2025 τα δρομολόγια θα έχουν τερματικό σταθμό τη στάση «Φιξ».
Θα κινηθούν από τις 9.00 το πρωί ως τις 17.00 το απόγευμα για να διευκολύνουν τη συμμετοχή στο συλλαλητήριο για τα Τέμπη.
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα δρομολόγια του Τραμ ανήμερα των Θεοφανείων ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ, με αφορμή την τελετή αγιασμού των υδάτων στον Πειραιά.
Η καταγγελία υπαλλήλων της ΣΤΑΣΥ προκάλεσε την παρέμβαση του Προϊσταμένου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών.
Όλες οι πόρτες συρμού άνοιξαν ενώ αυτός βρίσκονταν εν κινήσει, ανάμεσα στους σταθμούς Άνω Πατησίων και Περισσού, καταγγέλλει το Σωματείο Εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ.
Οι επιβάτες απομακρύνθηκαν με ασφάλεια. Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 3 του Μετρό.
Ο εν λόγω συρμός συγκαταλέγεται στους παλαιότερους που κυκλοφορούν στο δίκτυο και είχαν αγοραστεί τη δεκαετία του ΄80.
Από την 1η Φεβρουαρίου η ΣΤΑΣΥ θα έχει ειδικό σύνδεσμο άμεσης ενημέρωσης για τυχόν προβλήματα στην μετακίνηση αναπήρων με τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς.