Αποχώρησε σήμερα το απόγευμα από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Αριστεράς, ο βουλευτής Ροδόπης, Οζγκιούρ Φερχάτ.
Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ ανακοίνωσε σήμερα πως οι ΗΠΑ θα αποχωρήσουν μετά την 31η Δεκεμβρίου 2026, επειδή δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα των ΗΠΑ.
Ο Πρόεδρος Μιλέι έδωσε την εντολή αποχώρησης από τον ΠΟΥ λόγω «των βαθιών διαφορών» με τη διοίκηση του διεθνούς οργανισμού.
«Δεν χαριζόμαστε σε επίγειους παραδείσους, ούτε συνωμοτούμε στα θέλγητρα και προσταγές ενός επίδοξου εισβολέα», ανέφερε ο βουλευτής στην επιστολή του προς τον πρόεδρο της Βουλής.
Ο ίδιος εξήγησε, ότι αρχίζει «και του τελειώνει η ενέργεια».
Αποχώρηση του πρώην βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας με κριτική στον νέο πρόεδρο για «αποσύνθεση, μέσα σε ένα κλίμα ιλαρότητας ανέμελου life style».
Αποχώρησαν από τον ΣΥΡΙΖΑ 100 μέλη της τοπικής Νομαρχιακής Οργάνωσης στην Αιτωλοακαρνανία.
Συνολικά αποχώρησαν 178 μέλη από τις δύο οργανώσεις, καθώς δεν λένε να κοπάσουν οι αντιδράσεις στο κόμμα μετά την εκλογή του νέου προέδρου
«Η νέα μορφή του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ εμφανίζει ένα μοντέλο νέου τύπου ξεκάθαρα αρχηγοκεντρικού κόμματος, μακριά από τις ιδρυτικές και καταστατικές του αρχές»