Υπέρ της αρχής του ν/σ δήλωσε η ΝΔ. Καταψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, Νέα Αριστερά και Νίκη» Επιφύλαξη έχουν δηλώσει ΠΑΣΟΚ, Ελληνική Λύση, Σπαρτιάτες και Πλεύση Ελευθερίας.
Πλέον, η κοινοβουλευτική ομάδα των Σπαρτιατών παραμένει με επτά εκπροσώπους.
Μέλη της αναρχικής συλλογικότητας «Ρουβίκωνας» μπήκαν, χωρίς να γίνουν αντιληπτά, στη Βουλή και το Προεδρικό Μέγαρο, όπου έκαναν παρέμβαση σχετικά με τα Τέμπη.
Ο πρώην Υπουργός «αποκάλυψε» ότι η σύμβαση 717 αφορούσε οικονομικά θέματα και δεν είχε καμία σχέση με τα Τέμπη!
Κατά της πρότασης δυσπιστίας ψήφισαν οι 158 Νεοδημοκράτες βουλευτές και ο ανεξάρτητος βουλευτής Χάρης Κατσιβαρδάς.
Μεταξύ άλλων επέρριψε ευθύνες στην προηγούμενη κυβέρνηση για την μη εγκατάσταση του συστήματος ασφαλείας με τη σύμβαση 717 στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Εκεί που σταματάει η λογική για τα Τέμπη ξεκινάει η τυμβωρυχία για το Μάτι και τη Μάνδρα. Τραγικό; Όχι για την Ελλάδα 2.0.
«Στο Μαξίμου κ. Μητσοτάκη είστε ένας απλός ενοικιαστής. Ο λαός θα σας βγάλει γρηγορότερα από όσο νομίζατε και σχεδιάζατε».
Είναι ένα έγκλημα που συνεχίζεται εις βάρος της δικαιοσύνης,της διαφάνειας, της δημοκρατίας», τόνισε ο πρώην πρωθυπουργός.