Σε πανελλαδική 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση προχωρούν τα συνδικάτα στον κλάδο του Επισιτισμού – Τουρισμού, Τροφίμων - Ποτών και οι εργαζόμενοι στο έργο του Ελληνικού.
Σε 24ωρη πανελλαδική απεργία προχωρούν σήμερα 25 Φεβρουαρίου οι εργαζόμενοι στον κλάδο του τουρισμού και του επισιτισμού.
Απεργία με αίτημα συλλογική σύμβαση εργασίας και ρύθμιση των προβλημάτων με το επίδομα απεργίας, στον κλάδο του τουρισμού και επισιτισμού.
Η αυθαιρεσία καταγράφηκε στην Πάρο από εργοδότρια που απαίτησε να δουλέψει και η 14χρονη κόρη μητέρας-εργαζόμενης.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία των εργαζομένων στον τουρισμό προειδοποιεί με κινητοποιήσεις εν μέσω της θερινής σεζόν.
Το κυβερνητικό φιλοδώρημα προς τους εργαζόμενους, αποτελεί θαυμάσια ευκαιρία για τους εργοδότες ώστε να αποσπάσουν σειρά πανάκριβων διευκολύνσεων.
«Πριν σακατευτούν ακόμα περισσότεροι εργαζόμενοι διανομείς» το Σωματείο Επισιτισμού ν. Αττικής απαιτεί από το υπουργείο Εργασίας και τους εργοδότες να πάρουν άμεσα μέτρα.
«Για άλλη μια φορά ο κλάδος της εστίασης λειτουργεί σαν το εκκολαπτήριο όλων των αντιδραστικών, αντεργατικών ιδεών».
Τι προβλέπεται για σερβιτόρους/ες.