Η πυρκαγιά ξέσπασε λίγα μόλις εικοσιτετράωρα μετά τη δηλητηρίαση μαθητών που είχαν καταναλώσει γεύματα παρασκευασμένα από την εταιρεία.
«Δεν ανεχόμεθα πλέον αυτήν την άθλια εκστρατεία αλλοίωσης της πραγματικότητας» δήλωσε μεταξύ άλλων η επιχείρηση.
Το ατύχημα έγινε σε εργοστασιακή μονάδα του Δήμου Κιλελέρ, όταν ο εργαζόμενος έπεσε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες σε φρεάτιο.
Η μεγάλη πυρκαγιά προκλήθηκε από έκρηξη σε λέβητα του εργοστασίου. Λόγω των εύφλεκτων υλικών, η φωτιά πήρε γρήγορα μεγάλες διαστάσεις.
Από την έκρηξη, τουλάχιστον ένας άνθρωπος έχασε την ζωή του, ενώ δεκάδες είναι οι τραυματίες.
Αναστέλλεται η έγκριση της εγκατάστασης παραγωγής μαγειρεμένων φαγητών της επιχείρησης.
Σύμφωνα με το Mega σε μερίδα φαγητού βρέθηκαν σάπιο μήλο, φτερό κότας καθώς και κάμπιες.
Δείγματα από τα σχολικά γεύματα που δηλητηρίασαν τα παιδιά, βρέθηκαν θετικά στο βακτήριο Staphylococcus aureus.
Ο πρόεδρος του ΕΦΕΤ, κ. Ζαμπέλας τόνισε, ότι ο έλεγχος θα γινόταν σήμερα (20/5), ενώ κλιμάκιο του οργανισμού είχε πάει στο εργοστάσιο στις 18/5.