Περιορισμένα και εντελώς συμβολικά θα γίνει φέτος η τελετή αφής του Αγίου Φωτός στα Ιεροσόλυμα, λόγω του πολέμου.
Στον εορτασμό παραβρέθηκε, προβαίνοντας σε ανακοινώσεις εκ μέρους της ελληνικής κυβέρνησης, η υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη.
Το Κόμμα Σοσιαλιστών επέκρινε την κυβέρνηση της Μάγια Σάντου, κάνοντας λόγο για «συνειδητή εκτροπή για την καταστολή της κανονικής Ορθόδοξης Εκκλησίας στη Μολδαβία».
Για πρώτη φορά το Άγιο Φως από τον Πανάγιο Τάφο θα πετάξει με τον εθνικό αερομεταφορέα του Ισραήλ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».
Οι ακολουθίες τελέστηκαν στην ιερά μονή Οσίου Γεωργίου Χοζεβίτη στα Ιεροσόλυμα, που είναι μία από τις παλιότερες του κόσμου.
Κληρικοί της Ρωσικής Εκκλησιαστικής Αποστολής στην Ιερουσαλήμ συμμετείχαν στις πανηγυρικές εκδηλώσεις του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων ανήμερα της μνήμης του Αγίου Αποστόλου Ιακώβου του Αδελφοθέου.
Όπως τονίζει όχι μόνο δε σταματούν αλλά επαυξάνονται οι αρπαγές ναών και της περιουσίας της Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας.
«Είμαι έτοιμος για μια ανταλλαγή, οτιδήποτε, αν αυτό μπορεί να οδηγήσει στην ελευθερία, να φέρω τα παιδιά στο σπίτι» είπε ο Πατριάρχης των Καθολικών.
Το φόρουμ με τίτλο «Θρησκευτικοί ηγέτες για την ειρήνη» ήταν αφιερωμένο στην Η΄ Συνέλευση των Ηγετών Παγκοσμίων και Παραδοσιακών Θρησκειών.